Практичний курс з 12 занять, який зробить з вас спеціаліста в галузі дитячої психології.
Поліни Савенко
Академія психології
2 грудня
6 тижнів
Сертифікат від академії та асоціації психологів
Залишити заявку на курс
Make great presentations, longreads, and landing pages, as well as photo stories, blogs, lookbooks, and all other kinds of content oriented projects.
ТЕМИ КУРСУ
Програма навчання
02
- Особливості психічного розвитку новонародженої дитини.Вплив післяпологової депресії матері на дитину - Особливості психічного розвитку в ранньому дитинстві. - Психологічна характеристика дошкільного віку. - Особливості психічного розвитку дитини молодшої та старшої школи (підлітки).
- Важливість емоційного розвитку дітей. - Особливості розпізнавання та розуміння емоцій дитини. - Ігри для дітей на розвиток емоційного інтелекту. - Роль батьків та значимих дорослих (оточення дитини: бабуся,дідусь,брати,сестри,вихователі) у формуванні емоційної компетенції. - Емоційний перехід кризи підліткового віку.
- Основи дитячої психології: розвиток та ключові концепції. - Етапи психосоціального розвитку дитини за віковими періодами. - Важливість раннього втручання в дитячий розвиток. - Мета та завдання дитячого психолога.
- Основні етапи пізнавального розвитку. - Розвиток мовлення та мислення . - Стратегії підтримки навчальної мотивації та інтересу до знань в умовах змішаного навчання.
- Формування соціальних навичок у дітей. - Роль ігрової діяльності у соціальному розвитку дитини. - Методи підтримки позитивних соціальних взаємодії. - Вплив соціуму на психологічну та мовленнєву готовність (чи проявленість) дитини.
- Розвиток дитячої сексуальності. - Психосексуальні стадії розвитку за Фрейдом. - Сексуальна безпека дітей (кордони).
- Тривожні та депресивні розлади в дітей. - Гіперактивність та синдром дефіциту уваги (СДУГ). - Розлади харчової поведінки (анорексія, булімія).
- Взаємозвʼязок між психологічним станом та фізичним здоровʼям. - Хвороба дитини як вторинна вигода мами чи дитини. - Психосоматичні хвороби: алергія, ЖКХ, енурез та простудні захворювання. - Підходи до діагностики та лікування психосоматичних розладів.
Соціальний розвиток та навички спілкування під час постійних змін
Розлади поведінки та емоційного розвитку
7
4
- Вплив війни,міграції та соціальних змін на психіку дітей. - Техніки підтримки та допомоги дітям, які пережили травму війни. - Стратегії соціальної адаптації та відновлення після травми. - Підтримка та допомога дітям-переселенцям,дітям із зон бойових дій.
- Вплив стилів виховання на розвиток особистості дитини. - Методи підвищення батьківської компетенції. - Стратегії та взаємодії та підтримки батьків у кризових ситуаціях. - Психологічні проблеми дітей у сімʼях з різними структурами (повні, неповні сімʼї, багатодітні, прийомні діти). - Методики допомоги при ПТСР у дітей. - Системно-сімейна психотерапія сімей.
Пізнавальний та комунікативний розвиток дітей
Емоційний розвиток дитини
3
5
Психосексуальний розвиток дітей
6
Підтримка батьків та взаємодія дитини з родиною
Дитинство під час війни
9
Дитяча психосоматика
8
10
Вступ до дитячої психології
Особливості психічного розвитку в різні вікові періоди
1
2
ПЕРЕВАГИ
03
Переваги навчання
на платформі зум
Живі онлайн заняття
та матеріалів залишається назавжди
Доступ до записів уроків
від викладачів
Зоротній з'язок
РЕЗУЛЬТАТ ПІСЛЯ КУРСУ
04
Ви отримаєте
Вміння вести консультації, що включають етапи: діагностика, профілактика, корекція
Зможете краще розуміти психологію дітей та навчитесь екологічно їм допомагати
Опануєте професію 21 століття-дитячий психолог
Знання теоретичної бази та володіння практичними навичками по роботі з дітьми та їх батьками від планування вагітності до підліткового віку
Магістр психології, Практичний психолог, Арт-терапевт, член ТОВ "Міжнародна асоціація психологів "Академії психології П.Савенко PSY-ART, Логопед, Дефектолог.
Основні напрямки роботи: - психологічне консультування (особисті кордони, самооцінка та самоцінність, сепарація, тощо) - сімейна терапія (робота з сімʼями, парами, дітьми) - психологічне консультування тривожно-депресивних станів (тривожний тип особистості, тривожний та депресивний розлад) - Психо-емоційна діагностика дітей (до 10-ти річного віку). - Перевірка постановки логопедичний та дефектологічних діагнозів та норм розвитку дитини.